Emel_ Arkadaşlar merhaba, kızım 4.5 aylık. Aylık kontrolümüzde doktorumuz demir ilacına her bebeğin ihtiyacı olmuyor, 6. Ayda bakacağız dedi. Ama görümcemin doktoru da direkt 4. Ayda başlattı. Hangisi doğrudur, sizler nasıl yaptınız yardımcı olur musunuz? Teşekkürler😊
Nily Emel_ bizde 4. Ayda başladık. Doktor herhangi bir zararı olmaz aksine faydasını görürüz dedi. 6.ayda tahlil yapılır gerekli olmazsa kullanılmaz diye kpnustuk o yüzden ben Kullanıyorum 1 aydır. 5 aylık suan bebegm
Aslihannazli Emel_ sağlık ocağına aşı için gitmiştik oradan verdiler 4. Ay ile bunu tüm bebeklere veriyoruz dediler kullanıyoruz bakalım 🤷♀️