Merhaba kizlar, benim bebiste 3 ay 22 günlük. Hamakta ve çarşafta sallayarak uyutuyorum ama onu da biraktirmak istiyorum. Beşige direk uyku nasil alıştırabilirim acaba;( kolik bebekti hala da ara ara gazi var bir de uyurken ellero kollari cok hareket ediyor sizde de var mj böyle bi durum.
Besikte uyutan anneler bilgi verirse cok mutlu olurum valla.