Bugün olduk sizin bebislerde ateş huysuzluk falan oldumu arkadaşlar nasıl geçti
Sevinc543yakut hiçbir şikayetimiz olmamıştı
Sevinc543yakut yok canım hiçbişey olmadi bebekten bebegede farkediyor
Sevinc543yakut hicbise olmadı bizde canım.insallah sizde de olmaz.
Bizde ateş oldu ertesi gün sonra bir hafta boyunca yemede gerileme ve huysuzluk oldu
Araseymen inş canm 🤲