Merhabalar. Kızım 8 aylık ve çoklu besin alerjimiz var. Kahvaltısında ne vereceğimi bilemiyorum. Kabızlığından dolayı kayısı erik falan pişirip yediriyorum. Da ben bile sıkıldım yani çocuğumda sıkılmıştır. Arada armutlu yulaf yapıyorum. Kabak havuç vs gidiyoruz. Hala 3 gün kuraliyla devam ediyorum bazı şeylere. Hadi ben alıştım ama kuzuma ne yedirecegimi şaşırıyorum. Siz neler veriyorsunuz?