Bebeğim 17 aylık, Dün gece bir anda bağırarak ağlamaya başladı ne yaptıysak sakinleşmedi 1 saat kadar durmadan çığlık çığlığa ayaklarını tepe tepe ağladı, sonra zar zor uyuttum, 2 saat sonra tekrar aynı şeyi yaşadık, o kadar çok ve bağırarak tepinerek ağladı ki ben hayatımda böyle bir şey görmedim, sizce neden olabilir ateşi yoktu kulağı boğazı vs de olduğunu sanmıyorum, diş desek Azıların 4 tanesi daha önce çıkmıştı, diğerleri çıkmadı, diş bu kadar acıdan çıldırtır mı sizce, böyle bişey yaşayan oldu mu?