Kulpu_kirik_kup Hanımlar 6 aylık bebeğim var. Hamilelik testi yapmak istiyorum ama hangi testi kullanmalıyım? Hangisi sonuç verir. Erken gebelik testi mi , normal olan mı?
Melekroni Kulpu_kirik_kup benim bebeğimde 6 aylık yeni adet gördüm bende emziren anneler geç olabiliyor
Tugraninannesi Kulpu_kirik_kup bende 5 ay adet görmemiştim doktora gitmiştim acaba hamilemiyim diye çok şükür değildim emziren bazı kadınlar geç adet görebilir demişti
Adanurymn Kulpu_kirik_kup sadece emziriyosaniz 1 seneye kadar normal demisti doktorum bende bebegim 7 ay 27 gunlukken oldum. tabi bi tanıdığım benden 3 gun once dogum yapti suan 2.5 aylik hamileymis sanirim sut koruyo diye dusunduler
Kulpu_kirik_kup Flamingom 9 ay da hamilelik ohh miss 😂 ama böyle de hamilemiyim degilmiyim off kafayı yiyo insan. Bide eşim yanımda değil izin aldıkça geliyo. Diğer türlü kafayı yerdim heralde😂