Sağlık ocağında korunmak için 3 aylık iğne yaptırdım. Fakat aşırı sivilce yaptı yüzümde vücüdumda bende bir daha iğne yaptırmayı düşünmüyorum spiral taktırıcam fakat her hastane takıyormu hangi polikinliğe gitmek gerekiyor bilenler yazarsa sevinirim.