Merhaba sevgili anneler. Oğlum.henuz 6 günlük. Son 2-3 gündür daha biberon agzindayken alttan çıkarıyor. Altını temizleyen kadar tekrar acikiyor. Yemeği verdiğim gibi çıkarmaya başlıyor. Yediği mamadan mıdır. Yoksa normal bişey mi anlamadım. Bizim gibi olan var mi