Fatime1232 Bebeğim daha 3 buçuk aylık diş çıkarıyor çok ağlıyor ne yapabilirim doktor bir ilaç bile vermedi ama gende eczaneden jel aldım gece iyiydi biraz ama gündüz aynı çok ağlıyor ağlama krizleri oluyor ne yapabilirim
Benanneyimanne Fatime1232 tetagil diş granülü kullanabılırsın rahatlatıyor guzel bıtkısel bır urun jelleri artık önermıyor genelde doktorlar bızde 3 bucuk aylıkken diş belırtılerı basladı 4 ay 15 gunllukken 2 alt diş çıktı
Bellabells Fatime1232 dişten ağlama krizi olmaz.benim bebeğim 5 aylıkken ağlama krizlerine giriyordu.video çekip doktora gittik. Doktor diş ağlaması öyle olmaz.huysuzlanma mızmızlanma olur dedi. Böyle durumlarda idrar tahlili yapıyoruz.enfeksiyon vardır gaz da olabilir dedi
Adeviyee Fatime1232 acaba dedim diş değil de başka bir şey mi daha da küçük demek ki erken çıkarıyor. Denemedim ama bir arkadaş karanfil yağı ile zeytin yağını karıştırıp dolapta bekletip sürüldüğünde çok faydası oluyor demişti