Nslacar Kızlar 2 aylık bebeğim var hipp 1 kullanıyorum sma mamada iyi diyorlar gaz yaparmı ? Fiyat olarak baya fark oldugundan eger iyiyse onunla devam etmek ıstıyorum kullanıp öneren varmı?
Merfeee Nslacar benim kayınbabm gıda mühendisi Tek onu içir dedi Aptamil firmacisi arkadaşım sakın alma dedi Sma çok güzel gerçekten çok iyi kilo aldırıyor
bsrikra22 Nslacar bnm bebegim 22 günlük bni emio dedim mama verim arada bi kere die sma aldım otripro ama bebegimi kabız yaptı gaz problemi oldu iki gün hastaneden çıkamadık çocugum perişan oldu😢ama bndede vardı hata doktor 20 gündür snn sütüne alışmış birden mama yiyince agır gelmiş dedi daha asla vermem mama 😐
Ozlemberkay Merfeee mama meme nasil gidoyorsn canm kac aylik bide bnde ogluma sma kulniyorum 5 aylik ilkin icmiyordu ama bu bi iki gundr iciyor
Meltem35 Nslacar sma optipro hiç gaz yapmadı. Biz 20 günlükken başladık 5bucuk aylık olduk hala devam ediyoruz. Günde 1 kere bu mamayı içiyor.
Merfeee Ozlemberkay 3ay 20 günlüğüz 3-4 saatte bir 90 CC veriyorum canım Yani saatleri ortalama Sabah 9 12.30 -1 arası 4-4bucuk arası 8 8bucuk arası Gece uyku yakını 12-1 gibi mama veriyorum tabiki arada emiyor