Mumsyyy gerçekten öyle benim planlarımın içinde daha anne olmak yoktu, fazla hazırlıksız hamile kaldım doğumdan sonra bebeğe alışmam kabullenmem 3 ayımı aldı, ben yeni evlenenlere diyorum ki önce bi evliliğinizin tadını çıkartın tam anlamıyla istediğinizde çocuk düşünün, hazır olmadan anne olunca ufacık şeylerde bile çıldırıyosun eşimle her gece kavgalarımız oldu. Elhamdülillah artık alıştım yeni yeni şeyler yapıyo kızım hele bi gülüyo içim gidiyo gülmesi için şaklabanlıkkar yapıyorum 😀 3. Aydan sonra rahatlıyosun diyolardı doğruymuş uykuları oturuyo gaz sancısı azalıyo sonrada görüyo gülüyo biraz zaman geçsin ona gösterdiğin şeyleri tutmaya çalışıyor, 4. Ay atağı falan düşünme her bebekte aynı olmuyor biz 5. buçuk aylığız 4. Ay aşısını oldu 3 gün huysuzlandı sonra bitti, bu güzel annelik yolculuğunda yeni deneyimler ediniceksin şimdiden kolay gelsin taze anne ☺️