Esenbursa canlı canlı niye kessin lokal anestezi yapmış işte 🙈yoksa dayanamazsın. Bnmde boşaltıldı. Sende pansuman yaparken içine gazlı bez koy çok dikkat et tekrar iltihap kapmasın. Yara hemen kapanmaz zaten önemli olan kapanmaması. Ne kadar geç kapansa okadar iyi. Ben emzirmeye devam ettim. Hiç geçmeyecek sandım ama geçti çok şükür. Bu arada pansumana 3 gün demiş ama bence biraz daha devam et açık yara tekrar iltihap kapanilir