bonjour_maman Kızlar sağlık ocağından geliyorum hemşire kilo alımı az dedi bebeğim biberon tutmadığı için kaşık maması önerdi kullanan var mı hangisini kullanıyorsunuz bebeğim 4 ay 6 günlük bu arada