Marla91 Ben de 38+2 de doğum yaptım. 2685 gr. 2,5 kilo üzeri bebek normal bebektir. Benim oğlum da çok az az kilo aldı. Çok şükür sağlıklı. Reflü ve süt alerjisi problemleri vardı kilo alamamasını ona bağlıyorum. Çünkü deli gibi emziriyordum. Burdaki esas sorun bebekte değil insanlarda. Doktorlar moralimi bozuyordu onlar alışmış tabi besili bebeklere. Niye almadı, almıyor, şöyle emzirmiyor musun böyle yapmıyor musun falan filan. Annem desen durup durup sütün şöyle mi böyle mi diyip duruyordu tepemde. Sütüm o kadar boldu ki yere eğilip kalkmaya korkardım akardı hep. Annem sütün yetmiyor da dedi, besleyici değil de dedi de dedi. Benim moraller sıfıra indi uykularım kaçtı. Mama vermek istemedim başta emzirme danışmanları gözümüzü korkutmuş tabi. Neyse en sonunda 5. Ayda mama ile takviye yapmaya başladım. Alıştırma bardağında verdim lık lık yuttu çocuk. Sürekli içimize işletilmiş suçluluk ve yetersizlik duygusunda sıyrılmalıyım dedim. Açtım persentil tablosunu %10a denk geldi bebeğim tamam normal bebek dedim geçtim.
Şimdi Golden Goat kullanıyorum mama. Ek gıda Avokado veriyorum sabahları kahvaltıda. Yulaf unu, et ve kemik suyu veriyorum. Çorbalarına zeytinyağı katıyorum. Pirinç unu 2 defa vermişimdir. Tam buğday ve yulaf unu tercih ediyorum. Çocuğum toparlandı biraz ama hala persentilde aynı. Sadece kilo almaya devam ediyor