Evet hanımlar merhabalar. Her gün koca bir tabak sebze çorbası çöpe gidiyor. Gerçi çöpe değil köpeğimize gidiyor o ayrı ama… Bebeğimin küçük tenceresinde yapıyorum 2-3 kaşık yiyip bırakıyor. Ertesi güne kalsa nolur ya. Doktor içine yeşillik koyarsan hemen at demişti. Siz nasıl yaptınız?