Anneler bebegım 3 ay 16 günlük ben bebegımı 3 saatte bir 150 cc mama vererek ve anne sütü vererek beslıyorum sizler nasıl yapıyosunuz bıde suanda mamasını 10 da içirdim kacta içirmem gerek acaba saatinimi aksatıyorum dıye dusunuyorum bazen kusuyo cunku ya erken verıyo olabılırmıyım yoksa 4 saatte birmi beslemem gerekıyo bilemiyorum sizler nasıl yapıyosunuz uzun oldu kusura bakmayın 🙈