BalAnne1 Geceleri 3saatte bir emmesi normal midir 5buçuk aylık ve geceleri 3kere emmek için kalkıyor emmesi acıktığındanmıdır yoksa alışkanlıkmıdır nasıl anlayacağım ? Ve gece beslenmesini kaçıncı ayda kesmeliyim
Htckrkybkr BalAnne1 11 aylık en az 3 kez emmeye kalkıyor. Açlıktan olduğunu sanmıyorum, benim lokumu istiyor sanırım alışkanlık yani.
Durukusunannesii BalAnne1 o alışkanlık olmuş benım kızım 3 aylık gece ben kaldırıyorhm beslemeye doktor 4-5 saat aç kalablır uyanmazsa 5 saat snra uyandrırsın dedi ama uyanmazsada zorlama dedi
Alanbebek BalAnne1 biz 2 bucuk aylıkken kestık canm doktor tavsıyesıyle zaten kendısıde uyanmıyordu bebegım ogle alıstıgı ıcın artık kendısıde uyanmıyor 3 ay 16 günlük bence alıskanlık olmus
Ervanurumm Benim kızım 2 ay 23 günluk gece ben kaldırıyorum emdirmek için uyuya uyuya emiyor. Doktor 4 saat aç kalabilir sizinki alışkanlıktır büyük ihtimal
Gupsemmm Ervanurumm benim bebeğimde pazartesi 3ayını dolduracak saat 9_10 gibi yatıyor gece saat 3-4 sıralarında hafif hareketleniyor uykusu da emmiyor sonra saat 7kalkıp emiyor bizim doktor kendi kalkmak isterse kalkar sen kaldırm dedi beslemek için dedi
mrvurz BalAnne1 gazımız cok vardı yeni bitti şimdide iki dişimiz patladı alt ama emip uyuyor tekrar bazen uyumadığı da oluyor
Ervanurumm BalAnne1 o zaman mecbur yedireceksiniz gece yatmadan banyo filan yaptırın belki o zaman uyanmaz
Bircicekkiz mrvurz ben burda görmüştüm diş çıkarırken memeye düşkün bebekler olurmuş anne sütü ağrı kesici gibi gelirmiş falan diye ama ne kadar doğru bilemiyorum, benim bebeğim 2,5 aylık 1 de uyuyo 6 gibi uyanıyo doktor o uyanmadan emzirmek için uyandırma dedi
mrvurz Asel_k_11 evet beni istiyor baba da uyumuyor maalesef benden başka kimsede uyumuyor açıkçası bakalım bir süre daha böyle devam edecegız kıyamıyorum işte
Aysegul1aren Neden kesmeyi duusnuyosunuz belki acıkıp kalkiyo benim oglumda 12 de uyur 5 bucuk gbi 5 dakika surmez bile emer geri uyur sabh 9 buuckta kalkar bunun neresi kötü anlamiyorum ileride zaten tamamen uyuyacak birakin emsin kokunuzu alsin
Damla_atli Aysegul1aren işte Aradığım Yorum Benmde bugn 4 aylık oldu gece sık sık uyanıyor bazen uyanmasa acaba neden uyanmadı diye merak ediyorum Üzülüyorum bebekler ne isyerse onu uygulamak zorundayız (:🥰
Dn123 BalAnne1 3 kere kalkıp emip geri uyuyorsa bence emzirin belki kokunuz icin de uyaniyordur emmek bebekleri rahatlatan bir refleks cunku
Aysegul1aren Damla_atli tabiki oyle ne isterlerse oyle oluyo bazen bunun altında bisey aramak bana yanlış geliyo emzirmekmi yoruyo anlamadim aslında ne kadar guzel bi duygu bazen geceleri kalkıp basinda bekliyorum uyanirmi acaba emmek isterse aliyim koynuma diye . Bizler onlara gore yasamak zorundayiz onlar bize gore degil