Merhaba kızlar benim oğlum 6 aylık oldu bu zamana kadar hep sütümü sagıp verdim cok az bir süre beni emdi hep 2 saatte bir emzirir gibi sagıp veriryordum ama bu bir haftadır 2 saatte azar azar gelmeye başladı 25 cc falan bende arada 4 saat sonra sagım yapmaya başladım bu süre zarfında sütte koyulaşma olurmu süt içerde ekşirmi az once 4 saatin üzerinden sağım yaptım sütümü gören sütün koyulaşmış dedi seffaf berak olması lazım dedi sizler kaç saatte sagım yapıyorsunuz böyle oluyormu