Gulsumdefne benim büyük kızımda şimdi 13 yaşında ben çalışmaya başladım ve ilk bebek hevesle mama aldı. Gençlik işte ne yaptıysam yemedi ve kaç mama denedim olmadı kayın valıdem köy ununu tereyğı da kavurup mama yaptı kaşık ile verdi ve 4.ayında ek gıdaya başladı çok erken ama çok güzel baktı kayınvalidem Allah razı olsun ve nerdeyse hiç hastalanmadan doktora gitmeden büyüdü halende öyle şimdi üçüncü bebeğim üç aylık ve mama+meme devam ediyoruz ve mamayı azaltarak vermemek istiyorum sade meme artı ek gıdaya devam edeceğim bir ay sonra