Birsen_kaymak42 Benim kızım uct buçuk aylık ve 35 haftalık doğdu eline şu an birşeyler verdiğim zaman almıyor onu almak için çaba göstermiyor eline bişey verdiğim zaman da tutmuyor sizce neden böyle olan var mı 🤷 veya daha erken mi
27__ Birsen_kaymak42 Daha erken tabi ki canim. 4. 5. Ayda falan oluyor eline bir seyablip tutma. O da kısa süreli. Hemen atıyorlar.
Kod08 Birsen_kaymak42 daha çok erken prematüre bebeklerde bazı gelişim doğması gereken tarihe göre hesaplanir bebegnz daha çok küçük 🥰