ikizannesi07 Ballifindik3324 reflüsü vardır canım doktoruna sor istersen nasıl kusuyor burnundan da geldimi kusması
Mlscrn Ballifindik3324 ek gıdada aynı valla 8 aylık olduk hala kusuyo bende çözemiyorum reflu sanırım üst baş makinanın haddi hesabı yok bide mamada aptamil kusma yaptı biZde hipp iyi geldi
ikizannesi07 Ballifindik3324 mamayla mı alakalı acaba doktora götürsene canım belki mamayı değiştirir yada alerjisi varsa ona göre bişi der çok geçmiş olsun
Mlscrn Ballifindik3324 yok nerde 8. Ay devam 🤦🏻♀️ Millete kalırsa ek gıdada doyar uyur diyolar yalann saat bası kalkıyo açlıktan da değil
hulya2536 reflü olabilir. Süt alerjiside olabilir. Bir akrabamda süt alerjisi vardı kusma ve ishal vardı.
Ballifindik3324 ikizannesi07 mamayı değiştirme dedi doktor ama bilmiyorum ya enfeksiyon vardır diyodu