dondantee Merhaba bayanlar. Bebeğim aptamil kullanıyordu 2. Ay bitince ml artınca kusmaya başladı hazmedemiyordu yani. Aptamil ar’a geçtik bu sefer de bu hafta hiç kilo alamadı. Tecrübeli anneler yazabilir mi bu konuda?
bebek2anne1 dondantee baya zaman geçmiş ama yine de sormak istiyorum ar kullandığınız dönem kilo alımı nasıldı yada neler yaptınız bu süre içerisinde?