Pembebeyzmavi Gündüz uykularını hep pusette yapıyor gece beşikte. Artık 6 aylık oldu puseti kullanma dedi doktor ama pusette 1-1,5 saat uyuyorsa beşikte yarım saat. Böyle olan sonra bu durumu düzelten var mı? Yada ne yapmalıyım bilgisi olan?
Busyaz12 Pembebeyzmavi Pembebeyzmavi beyaz gürültü açıp sizde bebeğinizle birlikte yatağa uzanın görüşünüzü verin öyle uyutmayı deneyin biz öyle uyuyoruz 6 aylığız durmadığı zamanlar beşikte salıyorum
Bsecill Pembebeyzmavi alışkanlıkla alakalı olabilir o kadar kısa uyuması zamanla alışacaktır annesi sabırla beşiğinde yatırmaya devam edin
Sevgiguveen Pembebeyzmavi Benim kızımın genel uykusu oyle yarım saat falan gunluk rutinleri ancak ben yanında yatarsam uzun uyuyor belkş guvende hissetmiyor kucakta hissi uyandırmıyor diyedir etrafını kollarına bacaklarına deyıcek yastık yada battaniyeyle destekleseniz nasıl uyur acaba gözlemleyin bide . Yavaş yavas acarsınız bir anda alışamayabiliyorlar .
Bsecill Pembebeyzmavi mutlaka, bizde düzen değişikliği yaşadığımızda bi bocalarız o da aynı. Geceleri beşikte yatmıyor olsa sevmemiştir derdim ama gece sorun çıkarmıyorsa gündüzde adaptasyon sürecinde demektir.
Pembebeyzmavi Sevgiguveen aaa evet çok haklısınız onun küçük yastıkları vardı beşiğe onlardan koyup deniyim bakalım belki etkili olur sonra hafif hafif açarım ya aslında biliyorum uğraşsam bir hafta on güne alışır ama benimde gücüm yok kısa uykularına gecede zor geçiyor zaten
Sevgiguveen Pembebeyzmavi güc kafa adapte olma dışarı cıkamam annelerde sabrı bırakmıyor bazen hemen olsun istıyor sende dinlenmek istıyorsun .