Alya88 6.5 aylık bebeğim. Doktor önerisiyle ek gıdaya 4 aylıkken başladık. Tadımları bitince başladık öğünlere. Şu an kahvaltı, meyve, öğle yemeği, yoğurt öğünleri var. Yatarken de muhallebi öğünü var. Sabaha kadar biriken anne sütünü içiyor. Gün içinde de ara öğün gibi formül mama veriyorum