kartal190342 Merhabalar 2 günlük yeni doğan bebeğimde sabah kalktığımızda göz kapaklarının şiştiğini gördüm gözlerini açamayacak kadar şişmişti ama herhangi bir akıntı yok bu durum neden kaynaklanabilir başına gelen anneler varmı
Myslkya-16 kartal190342 ödemdir onlar geçer birimde öyleydi. Ama anormal bi şişlikse doktora görünmesinde fayda var
kartal190342 Myslkya-16 sonradan şişti böyle bir şişlik yoktu dün getirdik eve sabah böyle bir şişlik oluştu