Kızlar bebeğime 2 ayına yakından aptamil veriyordum şu an 5,5 aylık kaç gündür günlük toplam 150 ml mama içiyor.Ek gıda takviyesi de yapıyorum ama yeni bir şey yaptığım yok ama 2 gündür mamayı geri itiyor,kaşık mamasını ama severek yiyor.Mamayı mı değiştirsem?Olur mu ki 4 aydan sonra durduk yere mama reddi?Baby goat ve ya similac vermek istiyorum ama onları da içmezse diye düşünüyorum değiştirmesem mi acaba.fazla ara bile verdim yemek arasında bir keresinde 50 bir keresinde de 100 ml içti bir keresinde hiç içmedi🥴🥴