derodunya kızımla (6.5 ay) grip atlattık ikimizde de balgam kaldı buhar kullanıyoruz cortair veriyorum kızıma ama gitmedi halen sesi hırıltılı öksürünce midesi kalkıyor oda bende cıkaramıyoruz
89Kbr derodunya maalesef ilaç güzelim. Bebe için güvendiğin eczacı varsa bebeğin ayını ve şikayetini söylersen balgam söktürücü verir. geçmiş olsun..
derodunya Saripapatyammm içiyorum canım kızımada veriyorum üç dört kaşık ama evre evre sanırım buda gribin son evresi
derodunya Mom078 haha ah keske bacı hağk huğk hic bi şekilde beceremiyoruö şu işi kusuyorum öylede cıkmıyo lanett
derodunya 89Kbr ah ah cok korkarım ilaçtan bünyem sağolsun ağrı kesici alsam yan etki yapıyor ben pekmez yalamaya devam edeyim 😔