Merhaba kızlar normalde oğlum(5aylık)kucağımda mayışırdı beşğine koyardım uyurdu geceleri 2 saate bir kalkar emer emzikle geri uyurdu.. ama dünden beri sürekli mememde uyumak istiyo başka türlü kesinlikle sakinleşmiyo ve gece memede kalmak istiyo bende yanıma aldım mememi çekip emziği verince bile anlayıp başlıyo ağlamaya ama kendini kitliyo resmen memeyi vermeden kesinlikle sakinleşmiyo bunlar diş belirtileri mi yoksa memede mi uyumaya alıştı başına gelen var mı