Beyaz95 düzensizliklerin normal olduğunu biliyorum ama böyle fazla kanama normal mi ben de bilmiyordum. Benim de çok kanamam oldu bi öncekinde. Bu nasıl seyredecek bilmiyorum takip edicem. Doktorumdan şimdi cevap geldi aşırı kanaman yoksa normal diye siz de bunu takip eden adetinizi takip edin yine çok olursa bi görüşün tedbir amaçlı 🌸