Gamzee3 PembePelikan gerçekten insanlar çok tuaf ya böyle insanlar kendi kusurlarını baskalarının olmadık şeylerine laf atarak kapatmaya çalışırlar biz sesimizi cıkartmadıgımız icin yada 😁😁😁😁 ben gülüyorum cok zavallılar
Gamzee3 Sadiye1 aynen ya aman ben gülüyorum sadece ama bu kadar garip bişey neden konusuluyor zihniyetsizler zeka geriligi var sanırım😁😁😁
Sadiye1 Gamzee3 orasını bilemicem ama zaten kız çocukları genellikle yumuşacık yumak gibi oluyorlar 🤣 ama bunu söylemem benim oğlumunda yumuş olmadığı anlamına gelmiyor 🤣🤣🤣
Kavinsmom turansmom bak işte yarı akışkan anneleri kendini nasıl biliyor😆butları sert bunun dedi dr azıcık dedi hareket etsin, götünün üstünde durmuyor tabi 😩
turansmom Kavinsmom Benimki mecbur duruyor daha yürümüyor 4 aylık. Mis gibi sıkılınca oyun hamuru gibi yumuşacık suratıyla oynuyorum, olmazsa bacaklarını acıp şiskolardan ısırıyorum. Yaşasın akışkan bebe anaları, herkes bilmez bu duyguyu😂
Kavinsmom turansmom bana da 4. Ayda dedi dr azıcık dedi yumuşat, yerinde durmuyor ki hareketsiz kalmış dedi, yapısal herhalde kalan her yer yumuş yumuş, size bu satırları onu ısırıp yazıyorum, ölürüüüüüğm
turansmom Gamzee3 Benim çocum detaylı ultrasonda bacağinı yanağınin altına koymuş uyuyordu karnımda gerisini sen düşün😂
Dhi Gamzee3 benim oğlumda yumuş yumuş ama gel gör ki banyoda poposunun arasını yıkamaya çalıştğımda tam bir taş😂😂
Yeti Gamzee3 benim ilk oğlum çok yumoş 2 yaşına geldi eti pufidik ama 2. Oğlum 4,5 aylık sert eti taş gibi😂😂