Buseatlas33
sabah üç dört kaşıktan yulaf pişiriyorum, içine peynir ve tereyağı ekliyorum. yanına da bir yumurtadan peynirli sebzeli omlet, meyveli pankek ya da haşlama yapıyorum. Üç zeytin, yanına domates/salatalık ya da blueberry koyuyorum beş tane. Yanına ıhlamur, pekmezli su ya da kuşburnu çayı oluyor.
Yulafla, yumurtanın yarısını yediriyorum; kalanı öğleden sonra ara öğün oluyor ikisi de. Öğlen bazen çorba, bazen sebze haşlama, bazen yoğurt ile sabahtan kalanları yiyor. Aralarda bol bol emiyor, eğer ben müsait değilsem bir kez formül süt içiyor. Yarın meyve (muz, iki kuru kayısı, yarım armut ya da yarım elma yiyor). Akşam köfte, balık ya da tavuk veriyorum, ya da kendimize pişirdiğimiz ne varsa (kıymalı-kıymasız sebze, mercimek vs gibi) yiyor. Gündüz yoğurt yemediyse yoğurt veriyorum ya da ayran/cacık yapıyorum. Kızım nerdeyse 10 aylık oldu. Ancak yaklaşık bir kaç aydır bu şekilde besleniyor.