cottoncandy Nisadnc42 evet ondan. Ama 4 plus olanı kullanıyoruz. Tombul bir bebek hem de ama lastik izi çıkmıyor. Normal 4 numarada iz çıkıyordu. 4+ deneyin siz de bence.
Boncukoglumm Nisadnc42 6 aylık bebeğim kilosu 9600 şuan bulabilirsek 5+ Bulamazsak 6 numara kullanıyoruz doğdugundan beri hep sleppy kullandık mlesef lastik sıkıntsı hep oldu ama bi tık buyuk kullanıyorum lastık izi olmuyor sızdırmada olmadı hiç 🌸