Ben de öğretmenim yarın olacağım emzirirken aşı olan sağlık çalışanı arkadaşlarım var benim de sıkıntı olmadı dediler araştırdım da ayrıca eşim de doktor canlı aşı olmadığı için sıkıntı olmaz belki bebekte antikor bile oluşturur diyor her an hasta olur muyum korkusu biraz olsun üzerimden kalkar en azından