fulyaemir bizde bugün tam 3 aylık olduk. 1. Ayından beri okadar düzenliydi ki akşam 8 de yatırıyorum, sabah 7 de uyanıyor aralarda emmeye uyanıyordu ama gözlerini açmıyordu geri yatırdığımda kendi uyuyordu hemen. Tam 4 gündür geceleri sık sık mıkırdanıp uyanıyor ve neredeyse 45 dakika da anca uyutuyorum. Atak dönemi sanırım