Buhar konumundayken buhar çıkartmaya başlayınca uygun basınca gelmiş demek oluyor. Ben o zaman altını kısıp et pişirme ayarına getiriyorum. Eğer aceleniz yoksa düdüklü soğuyuncaya kadar ellemeyin, sonrasında açın hiçbir şey olmaz. Aceleniz varsa tavuk ayarından sebze ayarına getirip 1 dk kadar bekleyin, sonra da buhar ayarına getirip bekleyin, buhar çıkmıyorsa açın. Ayrıca patlama riski yok bunlarda emniyet ventili var, gerekli durumlarda o devreye giriyor korkmayın.