Kızlar altı aylık kızım var dört aylıkken aşaya götürdük sağlık ocağında demir ilacı verdiler bize yani kan ilacı onu kullanmaya başlayınca kızım çok aşırı kabız oldu ağlayarak tuvaletini yapıyordu ben onu öyle görünce acı çekiyordum resmen ya görmeye dayanamıyordum neyse hemşireme mesaj attım o ilacı bırak dedi bıraktım ve altı aylık aşaya götürdüm dedim ki hangisini öneriyorsunuz hocam ne marka vereyim dedim önce bir götür kan tahlilini yap kansızlık varsa öyle kullan dedi bana iyi de zaten dördüncü aydan itibaren vermesi gerekmiyor mu bir yaşına kadar kullanmak zorunda değil mi. Siz öyle mi yaptınız önce kan verip sonra kullanmaya mı başladınız kafam karıştı oğlum da öyle yapmadık dördüncü aydan itibaren başladık bir yaşına kadar bir yaşından sonra kan tahlili yaptık kana nasıl diye başından mı saldın ne anlamadım ya sinir oldum