Bebeğime uykuya dalarken emzik verip uyurken ağzından çıkarıyorum ama geceleri çok sık uyanıp meme istiyordu emzirip yine koyuyordum dalıyordu yine meme şeklinde tüm gece çk sık uyanıyordu. Bu gece tesadüfen emziği ağzından çıkarmadım ve sadece iki kere uyandı onda da ben emzirmek istedm acıkmıştır diye . Her gece emzikle uyusa bir sılıntı yaratır mı ilerde ? İlk defa bu gece uykumu aldm