Hazallllllll mardin genelinde iyi bir cocuk doktoru bulmaniz zor kotunun iyisi cihanpolde devrim var mardin parkta serdar bey oda fena degil biz ikisine de goturuyoruz ama dedigim gibi cok iyi harika ilgileniyor muhtesem bir doktor diyebilecgm bir doktor yok mardinde ne yazikki serdar bey devrime gore biraz da aciklayici anlatiyor bazi seyleri ama beni yine de tatmin etmiyor mecburiyetten hic yoktan iyidir mottosuyla gidiyoruz iste