Ahkalbim Bezinde beyaz akıntı vardı bir defa daha olmuştu gene oldu normal mi anneler hasteneye götürmeli miyim
AnayimBenAnaaa Ahkalbim yenidoğanlarda normal olduğunu söylemişti doktorumuz daha büyükse yanlş bilgilendirmek istemem 🌸
yademila-48 Ahkalbim kız bebeklerinde normal bir süreç hormonlarşa alakalı bizim de olmuştu çok korkmuştum ama sağlıklı olduğunu gösteren güzel bir belirtiymiş annesi o 🤗
QueenBeee Ahkalbim yenidoğanda normal olduğunu söylemişti doktorum. Sende varsa bebekte vardır büyüdükçe geçer demişti şuan öyle bişey yok canım 1.5 aylık
yademila-48 Ahkalbim bunun ayla bi alakası yok bizler nasılsak onlarda aynı öyle ara ara karşılaşacaksın o akıntıyla
Busragokceberra Ahkalbim bizde de oldu onlar şimdi ergenlik çağında gibiler dedi yumurtalıkları çalışıyor dedi