Bence güvenli bağlanma sadece aynı yatakta veya aynınodada uyumakla alakalı değildir. Bütün gün bebeğine sevgisini göstermeyen, doğru düzgün ilgilenmeyen bir anne bebeğiyle aynı odada uyusa bu güvenli bağlanma olabilir mi? Güvenli bağlanmanın temeli bebeğinize gün içerisinde sık sık sarılmanız, öpüp koklamanız, onu sevdiğinizi söylemeniz ve onunla eğlenceli vakitler geçirmenizden oluşuyor. Akşam uyurkende öpüp koklayarak uyuttuğunuzda ayrı odada da uyusa güvenli bağlanma bozulmaz.