Merhabalar, bebegim 2575 kg dogdu. 1. Ayin sonunda 3.850 gr olmuş. Bol bol emzirdim günde 2 kere maksimum mama verdim. Bazen 1 kere. Ama anlamadığım şey şu, benim bebegim beni çok az emiyor. Maksimum her göğsümü 7-8 dakika. Sonra uyuyor. Uzatmaya calisiyorum vakti yok bana misin demiyor. Doktor da çok kilo almis mama verme dedi. Ama dun aksam yine uzun sure uyanikti az mama verdim uyuyakaldı. Gunde bir kere mama o kadar kilo aldırır mi. Sutum yetiyor mu anlamiyorum. Kafamda deli sorular :( fikir öneriniz var mi