Kızlar akşam 8den beri bu saate kadar parça parça 4 saat falan anca uyudu normalde gece güzel uyur 6 aylık. Yatırıyoruz 2dk sonra ağlayarak sıçrayıp uyanıyo bazen katılıyo. Genelde omuza alınca susuyo ama yerine koyduğumuz an aynı. Bazen boğazına bişey gelir gibi oluyo uyanıyo bazen bi anda ayaklarını hızlıca oynatarak ağlayıp uyanıyo. Mahvolduk neden olabilir fitil bile attım faydasız. Hastaneye mi götürmek gerekir pazartesi günü 6.ay aşılarını oldu o yüzden midir yoksa çaresiz kaldık öyle bayılacağız uykusuzluktan