9 ayda kan tahlili yapıyorlar canm. D vit kullandm ama açkcası demir kullanmadm ben kabız yaptı hep. Ama şkğr bir şey çkmadı kanında. Doktor demir ilacı vermiyorsan et yedir demişti. Düzenli olarak yedirdim. Dün bakıldı hatta kanına her şey çok iyi dediler çok şkür