Hosgeldin Biberonla sütü veriyorum uyku hali oluyor besiginden almıyorum o yuzden pit pit yaoio gaz çıkarmıyorum sizler nasil yapıyorsunuz 🧐
KardelenYB Hosgeldin çıkartmıyorsun da düz yatırma I zaman yan yatır Allah korusun kusar vs bogazına takılır çok küçük daha kendını kurtaramaz
Adeviyee Hosgeldin canım gece bebekler gündüz kadar gazlanmaz yan yatır baktın mızırdanıyor zaten gazı vardır o zaman çıkartırsın
Mlke301020 Hosgeldin evet her beslenmeden sonra gazını mutlaka çıkartın hem sonradan sancı yapıp uykusu bölünür ,hem kusmasına sebep olur, hem de bağırsaklarına inince gaz sancısı çeker . Ben gece de olsa çıkartıp uyuturdum.
Zeyna_ Hosgeldin evet canım çok küçük mutlaka gazını çıkar çıkarmadan yatırma . Ben öyle bir hata yaptım çocuğum gece aspire oldu. Kusmugunu yuttu yani. Sende aynı durum olacak diye birsey yok tabiki asla. Ama yinede minimum 3 aya kadar gazını çıkarın deniliyor.