Melisa1 kızlar akşam 8 de bagladigim bez şuan saat 05:28 hala kupkuru bir damla çiş yapmamis bu iki oldu bu günler içerisinde bunun nedeni nedir doktoruna da danisacagim tecrübeli annelerede sormak istedim
busra2626 Melisa1 bende ayni durumu yaşamıştım hatta postta acmistim doktorumuz sorun olmayacağını terle atacagini soylemisti bize
AFKY Melisa1 benim oğlumda 5aylık olacak yarın bi iki gün sabaha kadar besinin dolmadığını gördüm sorunca beni de bilgilendirir misiniz. Ben de geçici olduğunu düşündüm sonra yaptı çünkü
Melisa1 busra2626 hiç terlemiyor ki ama şimdi yazdım.bende doktoruna genelde sabahakadar bezi dolardı hep yapardı 2 gündür böyle
Melisa1 Mrymmhmt doktorumuza yazdım şimdi az önce pipisiyle biraz uğraştım birazcık sizdirdi çişini çok az sızdı
Melisa1 AFKY benim oğlumda yapıyorda sonra az önce biraz oynadım pipisiyle çok az sızdırdı çişini aşırı az
Melisa1 AFKY canım doktoru böyle yazdi Günaydın Bizim için önemli olan günde 5-6 kere bezini dolduracak şekilde idrar yapması. Eğer o kadar yapıyorsa arada birkaç saat yapmaması sorun degil
Melisa1 1annecik her bezde açıyorum canım şimdi doktoru cevap yazdı günde ⅚ kere bezi çiş dolu alıyorsan sorun yok dedu
muhanne Melisa1 dün alşam aynısımı yaşadım. 6 da bağladığım bez sabaha karşı 4 te kuruydu. Daha önce olmuştu dr normal bazı bebekler hetişkin gibi uykuda yapmaz demişti