Selam kızlar, 4-5 gündür sol göğüs ucunda ucu beyaz sivilce gibi ama sert bir yumru oluştu. Acıdan kıvranıyorum emzirirken, sütyenin bile oraya değmesine tahammülüm yok, sızlıyor😣 Doktora fotoğraf attım enfeksiyon dedi. Cefaks antibiyotik başlattı bugun. Sizlerde de oldumu? Ucu öyle beyazki sanki iğne dokundursam iltihap akacakmış gibi. Asla dokunamıyorumda😬😬 Ne kadar sürede geçti sizin❓🥺