hnkum0815 Merhabalar 6 bucuk aylık kızım kan sayımlarında kan degerlerı dusuk cıktı kılosu gelısımı cok iyi dedi birde karaciger enzımlerı yuksek cıktı yasayan bılgısı olan onerısı olan var mı aceba
Burcc hnkum0815 6 buçuk aylıkken neden tam kan sayımı yapıldı? Bizim doktorumuz 1 yaşında yaptı. Gelişim geriliği varsa daha erken yapabiliyorlar ama sizde öyle bir sorun da yokmuş. Şaşırdım doğrusu 🙄