edsn1
travel sistem kesinlikle istemiyorum çok haklısınız . Büyük kızımda almıştım bin pişman oldum. Joie marka güzel görünüyor biraz bakındım. Ama yanyana olanlar genişlik anlamında zorluk yaşatır mı diye düşünmüyor değilim. Kaldırımlarda, kapı geçişlerinde vs. Joienin arka arkaya olan modellerine bakıyorum. Bu seferde arkada oturan sıkılır mı diye düşünüyorum 😂 ah bu düşünceler