annediyeabartmayin 20 ay civarı başladığım telefonla yemek yedirme durumundan 10 gün önce vazgeçtim. Evet telefonla olduğu gibi asla yemiyor, asla mama sandalyesinde durmuyor ama biz zaten uzun zaman böyle yemek yemiştik. Kızım 25 aylık olacak 6 güne. Büyük olmasına rağmen bir kaç gün sordu telefon nerede diye ama unuttu şimdi. Tabi unutması hiç kolay olmadı. Pek çok öğünü lokmasız geçirdi, şu an bile yemesi yarıya indi ama ne yediğini biliyor en azından. Sizin bebeğiniz daha küçük adapte olması daha kolay olur. Sadece sizin biraz istikrarlı ve kararlı olmanız gerekiyor.