Ebruaras uzun uzun yazacağım. 1-memek asla memenin ucunu değil memeyi emer, emzirme pozisyonunu gözden geçirmelisin. 2-silikon meme ucu gaz yapar ve meme reddine sebep olur. 3-sağdığın süt asla emzirdiğinle aynı değildir sağım sadece depolanan sütü getirir memeler depo değil kuyudur. 5-lohusasın sütüm yetmiyor bu bebek doymuyor kaygısını hepimiz yaşadık yetmediğine inanırsan emziremezsin sütün azalır. 6-emzirmeyle ilgili sorun yaşıyorsan emzirme danışmanından destek almalısın bu şekilde sana da bebeğe de işkence (ücretleri çok makul ben almıştım.) kafana takılan birşey varsa yaz lütfen.